diumenge, 5 de febrer de 2012

Tocarem els estels


Tocarem els estels




Cada nit dibuixarem un estel nou, sortirem per mirar el cel mentre va enfosquint la seva llum, mirarem que mai falti cap ni un dels estels que ahir hi havien, i si un no hi es, el pintarem nosaltres.

I així, mica en mica, també i posarem noms a tots aquells que inventem en el nostre dibuix, un serà el que et digui que t'estima, l'altre serà el que et recordi que ets especial, el de més enllà et dirà que mail la soletat serà asseguda al teu costat... I així, mica en mica, anirém omplint aquesta negror que fa un temps era tan i tan fosca, i que d'ençà que tú i jo la pintem d'estels cada cop es més i més brillant.

No oblidis mai, encara que passi el temps, encara que pensis que jo no hi soc, sempre que surtis a mirar la nit i vegis els estels, recorda que jo, sempre hi seré. Avui, desprès de pintar-los, els tocarem, pujarem als nuvolets dels somnis, els que tu cada nit fas venir fins al teu cap, i allà al damunt d'ells ens endinsarem fins allà on res no sigui diferent...Vens???






2 comentaris:

FugaZ ha dit...

Anem a pintar estels Josep?? Em penso que sovint hauriem de fer-ho, no tan sols nosaltres que ja ho fem amb la imaginació, la escriptura i el pensament, si ho fes molta més gent, segur que tot plegat seria molt més bonic.

Gràcies per escollir un dels meus textes. Ets un tresor!!

Petonets!!

Rachel ha dit...

M'encanta...petonets

Publica un comentari a l'entrada